29 Eylül 2013 Pazar

Ben 4 Numara 1080p 720p HD izle


ben-dort-numara-1340578571-e1380453743814

Ben 4 Numara 2011 yapımı bilim kurgu filmidir. Peşinde kendisini öldürmek amacıyla gönderilen kötü düşmanlarından saklanan John Smith’in aksiyon ve gerilim dolu hikayesini ele alıyor. Kendisini öldürmek için gönderilen tehlikeli ve acımasız düşmanlarını arkasından sürükleyen bir kaçak olan genç John, kimliğini saklayarak koruyucusu ve dostu olan Henri ile beraber şehir şehir dolaşıyorlar. John, her defasında, geçmişini gizleyen yeni bir kimliğe bürünüyor. Kendisini ortaya çıkarmaya çalışan ölümcül düşmandan kurtulmak için uğraşan John, gerçek kimliğini gizleyen ve normal bir öğrenci kimliğine bürünen esrarengiz bir adam. Onunla aynı yaşamıi paylaşan üç kişi ondan önce öldürüldü. Fakat o, dört numara. Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Ben 4 Numara Türkçe dublaj izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Ben 4 Numara izleyicilerine iyi seyirler dileriz.Ben 4 Numara 1080p 720p HD izle 720p İzle filmi 2011 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir.Film 720p Kalitesinde updatefilm.gen.tr adresinde hd film izle olarak yayınlanmıtır. Orjinal İsmi olan film Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 6.1 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Alex Pettyfer , Teresa Palmer , Timothy Olyphant , Jake Abel , Dianna Agron oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda D.J. Caruso otururken filmin türü ise 1080p Filmler, 2011 Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Dram Filmleri, Fantastik, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler şeklinde değerlendirilmiştir.Ben 4 Numara 1080p 720p HD izle Türkçe Dublaj İzle updatefilm.gen.tr İyi seyirler.

Ben 4 Numara 1080p 720p HD izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder