16 Eylül 2013 Pazartesi

Ben ve Sen , Me and You izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD


ben-ve-sen-izle-e1379266220668

Sen ve Ben, ailesine dostlarıyla kayak tatiline gideceğini söyleyen, fakat bunun yerine vakitlerini evlerinin bodrumunda harcayan iki kardeş ve 14 yaşında olan küçük kardeşin ablasının eroin bağımlılığını bırakması amacıyla verdiği uğraşı konu ediniyor. 14 yaşındaki Lorenzo, onun yaşlarında çoğu gençin olduğu gibi ailesiyle arası iyi olmayan, bununla birlikte dünyayla alakalı ilginç düşünceleri olan garip bir çocuktur. 1 Hafta boyunca rahat edeceğini planladığı bu tatil kendinden oldukça büyük üvey kız kardeşinin yanına gelişiyle oldukça garip bir duruma gelir. Olivia çekici bir keştir. Lorenzo onun yanında ilginç bile sayılamaz. Bu bir hafta Lorenzo ve Olivia'yı birbirlerine yaklaştırıp bambaşka bir boyutta ve derinlikte bir ilişki kurmalarına yol açar.Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Sen ve Ben türkçe dublaj izleyeibilirsiniz. Sitemizdeki tüm Sen ve Ben izleyicilerine iyi seyirler dileriz.Ben ve Sen , Me and You izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD 720p İzle filmi 2012 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir.Film 720p Kalitesinde updatefilm.gen.tr adresinde 720p film izle olarak yayınlanmıtır. Orjinal İsmi olan film Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 6.5 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Veronica Lazar , Tea Falco , Jacopo Olmo Antinori , Sonia Bergamasco , Pippo Delbono oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda otururken filmin türü ise 1080p Filmler, 2012 Filmleri, Dram Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler şeklinde değerlendirilmiştir.Ben ve Sen , Me and You izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD Türkçe Dublaj İzle updatefilm.gen.tr İyi seyirler.

Ben ve Sen , Me and You izle | 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder